google-play Про проект Згода користувача Політика конфіденційності

Високі концентрації активів

Ярцева Юлія
Оригінал допису

🍀КОРИСТЬ ЧИ НЕБЕЗПЕЧНИЙ МАРКЕТИНГ?🍀

Коли я консультую косметичні бренди, часто чую запитання від їх клієнтів, “А який відсоток того чи іншого активу у ваших продуктах?”. Чомусь хтось чи щось формує у людей розуміння, що великий відсоток це краще ніж маленький або взагалі не вказаний.

В мене виникає зустрічне питання: а що вам дасть ця цифра? Допустимо що в продукті з 4 і 5 відсотками вітаміну С ви оберете той що більший, якщо взагалі не підете шукати 20%. Звідки ви знаєте який відсоток треба вам?

Попит формує пропозицію. На запит людей про високі дози активів виробники виконують будь які забаганки споживачів випускаючи 15% вітаміну С, 20% ніацинаміду, і що найсмішніше 90% гіалуронової кислоти (при умові що вже 1% гіалуронки даватиме таке желе, що й лопатою не відвернеш).

Як все насправді❓

Є простий древній закон “Що в маленькій дозі - ліки, що в великій - отрута”.

А в українській мові є прислів’я “Що занадто, то не здорово”. Вловлюєте звязок?

Недавно наткнулась на статтю, в якій говориться про необхідність обережного використання ніацинаміду у високих дозах, враховуючи дані, пов’язані з його потенційною генотоксичністю, впливом на енергетичний метаболізм, синтез білків, а також ризик розвитку інсулінорезистентності та метаболічного синдрому.

Більшість досліджень показують що саме 2-4% ну з натяжкою 5% це адекватна робоча доза ніацинаміду.

Така ж сама історія з вітаміном С. Надвисокі дози вітаміну С запускають зворотній звязок антиоксидантної дії і роблять актив прооксидантом, що навпаки здатний впливати на мутацію клітин і руйнувати волокна тканин.

Наприклад, адекватна і максимальна доза етильованої аскорбінки (найбільш популярної на сьогоднішній день на ринку), до 5%.

Про ретиноїди чи кислоти взагалі говорити нічого.

На навчанні по ретиноїдах я пояснювала що означає на упаковці 5% ретинолу, коли максимально можна додати лише 1% і то це вже буде коняча доза.

Тому моя думка про всі ці голосні заявки і погоня за більшими концентраціями це ні що інше як маркетинг і ще один спосіб конкурувати за першість.

А що ви думаєте на рахунок цього❓