🍀А ВИ ЗВЕРТАЛИ УВАГУ…🍀
- чому один бренд косметики в Іспанії вільно продається на полках магазинів, а в Україні під грифом “цілком секретно” можна дізнатись лише у косметолога?. Звичайним людям доступу немає.
- чому один бренд в країні Польщі продається в аптеці, як аптечний, а в Україні під грифом “цілком секретно”, як профка? Святая святих, не дай бог назвати по іншому.
- чому один бренд в Україні коштує нереально дорого і продається косметологами як манна небесна, найефективніша профка. “Таке тільки в мене можна купити”. А в країні Ізраїль стоїть на полках мас-маркету як дешманська фігня, яку ніхто не купляє?
- чому в країні Корея бренд має ряд почесних нагород, продається в найкрутіших клініках, а в Україні як мас-маркет продають інстаграм магазини. “Та фу це ж Азія” - скаже дехто.
☝️А все тому, що класифікація: професійна, аптечна, масс-маркет тощо - це всього навсього маркетингові фішки. Хто який метод просування обрав так і торгує. І виходить, що деяка профка може бути в рази гіршою за масс маркет.
В виробництві косметики немає ніяких принципів, що повинно додаватись в профку, а що в масс-маркет. Є єдиний реєстр косметичних інгредієнтів і формул, які використовуються в косметиці. А є ще список інгредієнтів які заборонені. Їх не використовують. Лікувальної косметики не існує ні з точки зору законодавства ні здорового глузду. Є косметика а є ліки. Іншого не дано. Є інгредієнти які додаються в косметику, є лікувальні молекули, які в косметику додавати заборонено. Є звичайно виключення, але це виключення.
Наприклад, є овочі. Ми ж не ділимо їх на сурові групи які куди повинні додаватись. Просто із загальної групи “овочі” беремо і робимо з одних приготували суп, а з інших борщ, тобто ЇЖУ. Так само і в косметиці. Із всіх компонентів дозволених в косметичній індустрії беремо ті які нам підходять і робимо якийсь косметичний засіб. Тобто КОСМЕТИКУ.
Сама ж косметика має лише одну об'єктивну класифікацію:
〰️ засоби для губ, крем під очі, косметика для дітей (спільне, що тут не повинно бути компонентів які подразнюють слизову, або можуть потрапити до рота дитині).
〰️ все решта.
I казочки про високі концентрації тут не конають. Але ж в роботі різницю ми бачимо! Тут скоріше треба звертати увагу на різницю між конкретними брендами, а ще прицільніше між конкретними засобами.
Рiзниця:
~ в якості сировини
~ в продуманості формул
~ в інноваційності формул
~ кількості і балансі активів
~ сучасності розробок
~ цiнi додаткових компонентів
(можуть бути як хороші сучасні, так і найдешевші замінники).
I ці показники не залежать від того як називається ця косметика. Лише в рамках бренду!
Один і той самий компонент можуть класти як в профку так і масс-маркет. Але оскільки масс-маркет передбачає використання косметики великій кількості людей, то щоб уникнути ризиків в таку косметику кладуть мінімальну кількість активів, яка не тільки не зашкодить, а й буде недостатньою для роботи. Але навіть якщо в "профку" кладуть більші дози активів, то бiльше нiж дозволено нiхто не додасть.
Суть цього посту донести, що не варто мислити стереотипами! Дивіться ширше на речі. Не зкуповуйте масово аптечну косметику тільки тому, що вона несе образ лікувальної. Це така ж сама косметика, просто в інших банках і продаться не в салоні а в аптеці.
На своїх консультаціях я можу пропонувати умивання із мас-маркету, сонцезахист з аптеки, а крем з так званої "профки". І така схема буде працювати прекрасно, при чому легше економити і прораховувати бюджет.
Що ви думаєте не рахунок цього?