Мабуть, кожен лікар зустрічався з тим, що пацієнт просто не повертався або зникав. Призначено лікування, потрібен контроль через деякий час (у всіх часові проміжки можуть бути різними в залежності від хвороби), а пацієнта немає.
Цей допис саме для пацієнтів, бо лікарі це все вже пройшли. Проте, не забуваємо про вподобайку 🩷🩷🩷
Причини, чому пацієнт не прийшов:
1. Не розпочав лікування.
Кожен приймає своє рішення. Насильно ніхто не лікує. Бо здоров’я людини тільки в її руках.
2. Пацієнт розпочав лікування і стало все добре.
Є і таки варіанти. І ти дізнаєшся про такий випадок через кілька місяців, а то і рік!
Чудово, що все добре. Та, в такому випадку, якщо призначена повторна консультація і пацієнт не прийшов — це відповідальність пацієнта.
3. Пацієнт почав лікування і стало все погано.
Варіант деяких препаратів. І тут важливо донести пацієнту про побічні дії, запевнити що потім буде краще. Можливо, дати руку допомоги на цей час.
Розумію пацієнтів: і так все погано, а стало гірше. Звісно, не хочеться повертатися до такого лікаря. Грамотний лікар може виправити таку ситуацію.
4. Пацієнт сходив на консультацію ще до кількох лікарів.
Чудово! Я бачу, коли вагається пацієнт. І прошу сходити почути думку іншого невролога. Тільки адекватного, сучасного. Здоров’я — це відповідальність пацієнта. І він вирішує це.
⭕️ Єдине, що є тривожні пацієнти, які не можуть зупинитися на цьому шляху. Тут складніше: мистецтво завоювати довіру приходить з роками.
5. Пацієнт розпочав лікування, загубився, самостійно кинув...і повернувся.
Особисто я прощаю, журю і починаємо далі наш шлях.
👩⚕️ Багато лікарів, крім високого рівня кваліфікації, мають емпатію та щиро залучені в процес вашого лікування. Їм важливо знати як ви почуваєтеся. Не губіться, повертайтеся до лікаря із будь-яким результатом.
❓ Чи губилися ви в процесі лікування?
Чому?
Що заважало повертатися на повторні консультації?
Якщо цікаво, то в наступних дописах розповім чому не хочеться повертатися до лікаря. Або розкажете про це ви ❤️